Evinizde , İş yerinizde , Sosyal medya , üzerinde çalışma ve tanıtım yaparak aktif gelir elde etmek isterseniz. İletişime geçebilirsiniz.
Kitap Kırtasiye Satış Sertifikası nasıl başvurabilirsiniz resimli anlatımlı makalemizi inceleyerek Kitap satış sertifikanızı rahatlıkla alabilirsiniz. Makalemize ulaşmak için TIKLAYINIZ.
Bilemezsin.Sana verecek bir armağanı ne çok aradığımı.Hiçbir şey içime sinmedi.Altın madenine altın sunmanın ne anlamı var?Ya da okyanusa su.Düşündüğüm her şey.Doğuya baharat götürmek gibiydi.Kalbimi ve ruhumu vermenin bir yararı yok,Çünkü sen zaten bunlara sahipsin.O yüzden sana bir ayna getirdim.K..
Allah'ın cenneti var. Cehennemi yok. Cenneti cehennem yapan sensin, üstelik cenneti ortaya koymak için var cehennem. Allah'ın olduğu yer cehennem olmaz.- Allah cehennem yaratmaz. Zira cehennem 'Onsuzluk' demektir. Cehennemi sen yaratırsın.- Hangi dinden ve mezhepten olurlarsa olsunlar, Allah'ın sevd..
Klasik Islam edebiyatinin büyük ismi Feridüddin Attar veciz üslubuyla yüzyillar öncesinden günümüze sesleniyor. Bir ögüt kitabi olan Pendname tasavvufa sirtini dayayarak ahlak, ilim, adabimuaseret dâhil birçok konuda hâlâ taze uyari ve tavsiyeler içeriyor. Aslina sadik kalinarak, manzum hâlde okura ..
Üzülmüşsün, belki de bu dünya ile sınanmışsın, istediklerin verilmemiş, yutkunamıyor, çöküp kalıyor veya hangi yoldan gideceğini bilemiyorsunBiliyorum... Bu dünyaya “Yoruldum” diye haykırmak istiyorsun avazın çıkana kadar.Ama;Sabretmeyi bırakma,denemeyi bırakma,duayı bırakma!Dünya hali; her dert bir..
Tasavvuf bakışıyla bakmak Allah bakışıyla bakmaktır. Tasavvuf ehli, aleme Allah’ın baktığı gibi bakar.- Hak edilmenin esrarı Haliki bilmendedir. İşte bu esrara tasavvuf diyoruz.- Bir sanatkarın eserine hayran olan o eserden ilham alarak yeni arayışlara girişir. İnsanın halife oluşu zaten bu arayışla..
Orucun bazı zorlukları varsa da, yüzlerce çeşit hüneri, hikmeti vardır. Oruç şeytanı ve nefsi güçsüz ve etkisiz hale getirir, maddi ve manevi açıdan temizliği gerçekleştirir, bedeni isteklerin gönle hükmetmesinden kurtarır, nefsi kirlerden arındırır, ruhu hürriyetine kavuşturur, gönül gözünü açar, m..
Öğrenmek için okumalısın!Tasavvuf canı canana verip azade olmaktır.Tasavvuf can-ı canan olmaya derler.Tasavvuf canı Allah’a (c.c.) verip fani esaretlerden kurtularak cananın canı yani Allah (c.c.) dostu olmaktır.Tasavvuf, hicri ilk asırlardan itibaren İslami İlimler tasnifinde yerini almış zaman içi..
Bu kitap, 1960’da Dirilis’de, 1961 ve 1962’de Yeni Istiklâl’de, 1966 ve 1967 yillarinda da Dirilis’de yayinlanan yazilardan dogmustur. Bu yazilar bütün halinde 1967’de Dirilis’de bir kez daha yayinlanmis ve ilk kitap haline gelisi, 1967’de, Yazilar adli üç kitaptan olusan eserin içinde yer almasiyla..
Vakit gece yarisi..Ortada ses seda yok..Uzaktan bir iki köpek havlamasi duyuluyor o kadar. Rifki amcanin yüregi kipir kipir..Aksam üzeri hac islemini birlikte yaptirdigi müstakbel haci arkadaslariyla vedalasmis, evine gidiyor. Birkaç gün sonra Allah nasip ederse mukaddes topraklara dogru yola çikaca..
"Su Ahmet Yesevi kim? Bir arastirin göreceksiniz… Bizim milliyetimizi asil onda bulacaksiniz." Bu sözler büyük sairimiz Yahya Kemal'indir. Ahmet Yesevi ve onun yolundan giden Yunus Emre hakkinda derli toplu bir çalisma yapan ve "Türk Edebiyatinda Ilk Mutasavviflar" adiyla yayinlayan bilgin Fuat Köpr..
Allah-u Teala bir bilinmezi, bir görülmezi, bir erişilmezi,bilinir, görülür ve erişilir hale getirebilendir. Çünkü bilmek bildirmek görmek gördürmek, ermek, erdirmek, kendinden kendine olan bir alışveriş yöntemidir. Bu yöntemler bir plan ve programla olmaktadır. Bunları anlayabilmek içinse bilen, gö..
Allah arayışına giren kişiler zannederler ki, bu arayış onlardan geliyor. Ben istiyorum, ben ibadet ediyorum gibi... Allah’ı tanımaya başlayınca bakılıyor ki Allah’ın isteği doğrultusunda “Allah” diyoruz. Şöyle ki; öyle bir kuvvet ve kudret sahibi ki on sekiz bin alemi yaratmış ve tecellide olan sad..
İranlı büyük bir arif, filozof ve şiir insanı olan Kutbü’l Arefin Baba Afzal Kaşani’nin ismi Türk edebiyatında bilinen ama maalesef eserleri Türkçeye çevrilmeyendi.Behruz Dijurian’ın olağanüstü olan ve kalp ve kovan ve KIZKULESİ şiir kitabına daha önce yaptığım yorumumda; geçmişin, günün ve geleceği..
Marifetullah kapısının anahtarı, önce insanın kendi nefsini bilmesi ve ruhunun hakikatini anlaması, idrak etmesidir. Marifetullah kapısının kilidi ancak bu anahtar ile açılır. Nitekim: “Nefsini tanıyan Rabbini tanır” hadis-i şerifi ile, “İleride onlara, gerek ufuklarda (dünya ülkelerinde/dış dünyala..
Adem Allah’ın kuludur.Yolu, aslına rücudur.Suretle olsa da bir pul,Siretinde bi pahadır.Yapraklar şekil şekil,Şekil aradan çekil!Göreyim ressamınıDestura Allah vekil.Kendi aldı, kendi sattıAra yerde bir kimse yok.Kendi aldı, kendi tattıTatdan başka bir şey yok.Şeriatın, Şer’i atarTarikatın Hakk’a ba..
İnsan, insan olduğundan beri, en temel meselesini oluşturan o soruyu sorar: “Ben kimim ve nasıl bu hâli aldım?” Yeryu¨zu¨nde hiç kimse söz konusu soruya geride başka bir soru(n) kalmayacak şekilde net cevap vermez, veremez… Böylelikle insanın, bu esrarlı evrende bir sır olarak kalması, varoluşunun e..
Oruçlu kimseye sevabı sayısız şekilde bolca verilir; ona verilecek sevap her türlü tahmin ve ölçünün ötesindedir. Oruç böyle olmaya layıktır; çünkü oruç sadece yüce Allah içindir ve O’na nisbetle ayrı bir şerefe sahiptir. Gerçi bütün ibadetler Allah’a aittir, ancak orucun yeri ayrıdır. Nitekim bütün..
Mevlâna’nm temel yapiti olan Mesnevi’de mistik ögretiyi fikralar, özdeyisler, öyküler ve alegorilerle anlatir. Mevlâna, Mesnevi’sinin yirmi alti bin dizesini mistiklerin ve kendi izleyicilerinin severek okudugu sairleri örnek alarak yazdi. Tasavvuf düsüncesinin 13. yüzyildaki degisik yönlerini dile ..
Yaklaş!Bir sır süreceğim avuçlarına, bir sır bırakacağım gözbebeklerine.Yaklaş Sevgili…Yaklaş, Rabbinin tecellisine,Yaklaş, içinin en masum sesine.Yaklaş ki; gür çıksın sesi atlas tabiatın. Sen yaklaş ki, sesinden yankılansın Hû güftesi…Aziz ve Hâkim olan Rabbine yaklaş!Yaklaş ki sen; bitsin kıyamet..
Tasavvuf; tarihin tozlu sayfalarına gömülü, raf ömrünü doldurmuş ölü bir düşünce değil, aksine yaşayan bir evren algısıdır ve meseleleri geçmişe olduğu kadar günümüze de aittir. Alper Çeker; Halvetiye’nin kollarından olan Uşşâkîlik merkezli bir bakış açısından şamanizm, çilecilik, düşler, bilgi sosy..